Rabu, 20 November 2013

4 Golongan Cari Agent Takaful

 Sakit akan hadir tidak mengira golongan cuma golongan mana yang boleh agen takaful tolong bila saat-saat sakit? Call Saya..saya boleh tolong anda... 

Apabila SAKIT ada 4 golongan cari agen takaful 
1. Orang ada takaful AKTIF - pasti akan call agen (normal,patut)

2. Orang ada takaful tapi sudah LAPSED/TAK AKTIF - tetap cari agen dengan harapan kot boleh claim lagi 

3. Orang TIADA TAKAFUL - Pun cari agen nak buat polisi sebab nak cover bil sakit sedang ditanggung selepas doktor sahkan sakit  

4. Orang ANTI TAKAFUL KAW-KAW!!! - Eh EH..cari agen juga last-last " betullah kata awak dulu..takaful ni penting..boleh saya ambil?"   

Sakit akan hadir tidak mengira golongan cuma golongan mana yang boleh agen takaful tolong bila saat-saat sakit? Call Saya..saya boleh tolong anda...

Aimullah Hanis

0122702522

Tiada ulasan: